27.12.09

DÅLIG UPPDATERING :(


hej jag vaknade nyss, har bara hunnit sminka mig och fixat mitt hår så nu ska jag klä på mig och äta :) idag ska jag åka till vetrinären med bullen, jag hoppas det går bra :( igår var jag på maxi med mamma, köpte inte så mycket, 2 tshirtar från carlings, shampo&balsam och 4 filmer :D så igår inatt körde jag film race, somnade kl 6 :| har inte bloggat sen... julafton tror jag så jag kan skriva lite vad jag har gjort under de senaste dagarna.

i fredags: jag skulle egentligen träffa leila men jag hade typ feber så jag stannade hemma istället och spelade gitarr och annat.. tråkig dag :P

i lördags: träffade jag leila och vi gick på stan, jag fixade min klocka som var lite(eller jätte, haha..) för stor och sen så gick vi runt och kollade i affärerna lite, vi hittade absolut ingenting:) sen gick vi och åt kycklingkebab;D och sen tog vi en promenad och lite senare gick vi ljuravarvet och hälsade på paula en litet stund, kollade madagaskar på hennes nya tv :D sen gick vi hem och hemma tände vi ljus och lite sånt.
sen var det nog inget mer :) så ni får ha det så bra, pussssssss

5 kommentarer:

  1. hej din idiot, HÄMTA MATA. obamaseeeeeeeeeelf, dont wanna be obamas eeeeeeeeeeeeeeelf, hämta mat

    SvaraRadera
  2. DÅLIG UPPDATERING :( - JA! det kan man verkligen säga :( <3

    SvaraRadera
  3. söööööööööööötnos mmm <3

    SvaraRadera