15.1.10









Tjeeena! Nu har jag fixat min blogg.. grön :o
jag är skittrött på blogspot (har bara det för att det är lättare en blogg.se och skönare o så) men nu har jag också skaffat devote.. men ska nog ha kvar båda tror jag! :) haha:D
men ni får inte veta vad den på devote heter än för.. det är en hemlighet tills jag har fixat den o kommit igång och så:D
Idag va det ju fredag som brukar va den bästa dagen i veckan men för mig var den.. ganska tråkig idag faktiskt :o gjorde absolut ingenting efter skolan, gick ba hem och sen så lyssna ja på nått radio program som handlade om en tjej som hette Frida och som tog sitt liv på ett behandlingshem(tror jag det var) när hon var 13 år. Hennes mamma var lite handikappad så för barnens bästa ville mamman flytta dem till fosterfamilj under den tiden hon va som sjukast, sen när hon va frisk igen, då ville inte soc jävlarna ge tillbaka barnen, o då hände massa grejer och så..fick det henne att ta livet. Lyssna på det snälla, asså man får sig verkligen en tankeställare och jag brukar faktiskt inte gråta över sånna saker men det här fick mig att stortjuta. Här är länken: http://www.sr.se/laddahem/podradio/SR_p1_generationz_090921111358.mp3
Men nog om det nu ska jag skriva om något roligt som jag kom på att jag ska göra när jag gick hem från skolan idag! :D
jo ni vet, förut så plattade jag mitt hår(ja alltså det va ett tag sen typ i höstas) och då var det väldit blött och kallt ute så då blev håret vågit varje gång jag gick ut. Men nu i sommar så blir det ju förmodlien inte vågigt om jag går ut eftersom på sommaren och våren så är det ju typ torrt ute :D så jag planerade att börja platta mitt hår och typ lite innan vi slutar skolan ska jag klippa mig mycket uppklipp& tunna ut håret så mycke som går:) och kanske slinga typ ljusbrunt eller bara lite så det inte ser så tråkigt ut. Låter det bra? haha:D Men nu har jag fan skrivit ett sjukt långt inlägg och jag tror fan ingen orkar läsa såhär mycket hahaah:D så hoppas alla har en bra fredagskväll nu.. puss puss

4 kommentarer:

  1. ditt hår är fint! och passar bäst på dig! ditt hår är specielt, de som gör dej till arlinda

    SvaraRadera
  2. tack så mycket, meh jag kan väl ha det lockigt ibland för de?:)<3

    SvaraRadera
  3. gu man tänker värkligen till :/ kramisss<3

    SvaraRadera
  4. jaaag veeet! det är fan skit sorgligt :(<3

    SvaraRadera