12.1.10

Utvecklingsamtal dag

Tjeeena sitter här och har sjukt tråkigt så tänkte att jag kanske kunde blogga för EN GÅNGS SKULL. borde egentligen göra läxan men aa:D
Idag hade jag utveckligsamtal, bläää! Jag hatar det. det är någonting med föräldrar+lärare+skola som inte funkar... haha :P
aja efter det gick jag hem har inte gjort så mycket. Har inte heller ätit något på hela dagen så är sjukt hungrig nu! måste äta innan jag dör =) haha gjorde ett sånt därt test elle va man ska säga också :) imorn blir det skola, tråkigt, men den här terminen ska ja verkligen försöka göra mitt bästa! faktiskt så är det inte så jättejobbigt med skola, förutom att gå upp tidigt på morgonen.. haha jag önskar man kunde gå till skolan vilken tid man ville :o hahah jaja nu ska jag dra mig hejdå puss











1 kommentar: